[ANONS] PLD RescueCD

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 16 Wrz 2002, 15:24:20 CEST

W liście z pon, 16-09-2002, godz. 14:22, Arkadiusz Patyk pisze:

> Możesz rozwinąć ?

Chodzi o to dokladnie co moze jest zrobione w ostatniej wersji bo tej z
tego anonsu jeszcze nie mialem.

To jest problem taki jak z kernelem dystrybucyjnym.
Nie mozna zabootowac z niektorych cdromow to problem ata czy dma by
default. Pare razy sie niestety przejechalem.

> Postarm sie uporządkwać skrypt i żródla do initrd i wrzucic do cvs.

SKrypt ktory to buduje ?

Ja bym potrzebowal wpisac sobie na stale

1. IDE
2. /dev/hdd
3. copy to ram

a pozniej to juz w rc.local