pliterki

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 16 Wrz 2002, 19:30:51 CEST

Zainstalowalem sobie nowe jajko (2.4.18-6) i mi pliterki pod ixami przestaly
dzialac :). Wywala sie na Error loading map /var/tmp/server-0.xkm (czy cos w
tym stylu). Z roota wszystko dziala ok. Oczywiscie tak /var/tmp jak i /tmp
maja rwxrwxrwt i moge sobie w nich do woli pliki tworzyc. Strace na ixach pod
rootem wykazal, ze on ten xkm trzyma w /var/lib/xkb czy jakos tak. Dalem na
ten katalog rwxrwxrwx i i tak nie dziala. Skasowalem ten katalog, to root tez
przestal miec pliterki. Ostatnia nadzieja moja w strace ixow z usera, ale
niestesty sie nie da bo pisze Pam authentication failure. Jak obejsc tego
pama, cobym mogl wreszcie strejsa zapuscic i dowiedziec sie co sie stalo?