mirror

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 16 Wrz 2002, 19:43:21 CEST

Dnia pon 16. wrzesień 2002 19:39, Tomasz Kłoczko napisał:

> Wszystkie zasoby serwowane po ftp powinny mieć czasy w GMT więc używanie
> tu czasu lokalnego jest bez sensu.
>
> kloczek
No właśnie o tym mówię - a mirror z konfiguracją jaką mamy - własnie to robi,
tzn:
jeśli np. na ftp.pld.org.pl leży plik, który ma godzinę 13.19 to mirror mi go
zapisuje na dysku własnie z godziną 13.19 a powinien - 15.19 (CEST).
 - stąd moje pytanie - czy tego nie dodać.
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl