STBRL kdebase

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 17 Wrz 2002, 00:08:57 CEST

Dnia pon 16. wrzesień 2002 23:29, Michal Kochanowicz napisał:
> Hej... no ja bardzo proszę... bo już mnie diabli biorą że nie mam
> konsoli na pasku ;)
Zasmucę Cię trochę:
Jeśli już masz na pasku ikonkę z odniesieniem do starej lokacji
(System/konsole.desktop) to rel.10 kdebase Ci sprawy nie rozwiąże. Jak Ty
sobie to wyobrażasz? Ikonki na pasku tworzone są wraz z pierwszym
uruchomieniem ·srodowiska.
Hint:
Jeżeli dodajesz ikonkę do paska bezposrednio z menu (metodą drug&drop) to nie
ma później problemu z migracjami plików desktop w applnk bo tworzony jest
wtedy w $HOME/.kde/share/apps/kicker niezależny plik desktop reprezentujuący
ten przycisk. Inaczej jest niestety gdy się to robi z "Panel/dodaj/przycisk".
Wtedy przycisk na pasku odwołuje się do pliku w applnk.
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl