SPECS: spamassassin.spec (HEAD) [misiek]

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Wto, 17 Wrz 2002, 13:00:17 CEST

[[ Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> ]]:
[...]
> Tak wogóle co do spamassassin to coś tu jest nie tak.

Bałaganiarstwo.  Myślałem, że 2.3x to już szczyt, ale jak po raz pierwszy
zobaczyłem 2.40, poznałem, że autor ma Moc.

No ale cóż, działa toto świetnie.

> Na axp i sparc na test to poprstu sie blokuje i nie chce pójsć dalej.

Wydzieliłem podpakiety spamc i spamd, oraz wyłączyłem testy.  Po prostu
nie wrzucaj spamassassin-{spamc,spamd} z tych architektur na FTP, jeśli
nie zapomnisz.  Normalny SA powinien działać bez problemu.

Problem leży pewnie na styku fork i wait.  Ja o axp i sparkach nie mam
pojęcia, więc nie poprawię.  Może kiedyś, jak dorobię się stałego łącza...

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]