nowa wiewiora

Wto, 17 Wrz 2002, 17:29:46 CEST

On Tue, 17 Sep 2002, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Dnia wto 17. wrzesień 2002 16:36, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk napisał:
> (...)
>
> Tylko, że ja to bym w ogóle tego speca przerobilł i kazdego plugina wpakował
> do osobnego pakietu.
> Jakieś sprzeciwy?
> Jezeli nie to do jutra to zrobię.

Jeżeli to będzie się jakoś w miarę automatycznie osadzać/wyinstalowywać z
całości (o ile jest tam potrzebne jakieś grzebanie w konfiguracji) to nie
widzę przeciwskazań. Niemniej radziłbym nie iść na masókę i zastanowić się
najpierw czy ma sens wyłuskiwania każdego plugina do podpakietu i czy nie
warto przynajmniej częsci zostawić w kupie :)
Czyli mówiąć inaczje: rób to ale z głową :)