błędy w zależnościach

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 17 Wrz 2002, 22:46:27 CEST

On Tue, 17 Sep 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Tue, 17 Sep 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [..]

> Widze że xmovie jest też juz na ukończeniu jeśli chdozi o nowe libsndfile
> i chyba na dniach będzie nowa wersja czyli jzu raczje nie warto.
> Na razie pakie wypadnie poprostu.

Albo ktos go poprawi. Akurat w sndfile jest łatwo,
nawet mnie w nocy audiocut'a udalo sie poprawic.
Najwazniejsza zmiana to to, ze zamiast 3 funkcji do otwierania plikow
jest jedna z dodatkowym parametrem wskazujacym czy plik ma byc otwart do
odczytu, do zapisu czy rw.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-