nowa wiewiora

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Śro, 18 Wrz 2002, 06:01:25 CEST

On Wed, 18 Sep 2002 00:14:24 +0200, you wrote:
>Ok - ja to widzę tak taki skrypt dodawałby lub usuwał tylko i wyłącznie tego
>plugina, którego aktualnie instaluję/odinstalowuję a nie dopisywał wszystkich
>istniejących, jeżeli np jakiegos usunąłem z configa ręcznie.

No to post i preun dla danego plugina w specu. Ble właśnie wstałem i czuje
że dziś niestety nie zdam tego ostatniego egzaminu.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć