błędy w zależno

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 18 Wrz 2002, 09:08:33 CEST

Jakub Bogusz wrote:
> On Tue, Sep 17, 2002 at 09:26:49PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

[...]
> IIRC tylko nie wykrywanie zależności z 'require cośtam' w nielicznych
> przypadkach.

Przeważnie użycie przez autora modułu require zamiast use jest celowe -
ładuje się w ten sposób moduły, które nie są wymagane do pracy modułu,
ale gdy istnieją, to mogą być wykorzystane. Zatem wrzucanie takich
modułów do provides, jest wg. mnie bez sensu. Może się powiem zdarzyć,
że przez require sprawdzane jest jaki moduł bazy danych jest dostępny i
wykorzystywany jest pierwszy załadowany. W przypadku, gdy wrzucimy
wszystkie moduły ładowane przez require do provides, to będziemy mieli
tego nadmiar. Przykłady takich modułów mogę przytoczyć (poszukać) jak
ktoś chce.

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.