Kernel 2.2.21-7 na i586

Daniel Mróz beorn w magellan.pl
Śro, 18 Wrz 2002, 14:31:39 CEST

On Wed, Sep 18, 2002 at 14:03:15 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Własnoecznie posyłałm budowanie kernela na buildery i używan kernela i586.
> Co tu ma wnosić owa "własnoręczność" ?
Jadro dystrybucyjne laduje sie i dziala. Jadro dystrybucyjne
kompilowane ze zrodel z domyslnymi ustawieniami (czyli teoretycznie to
samo co binarne, tylko z drobnymi poprawkami typu IDE na stale)
powoduje resetowanie komputera podczas ladowania sie systemu.

Ja juz nie wiem co gdzie wnosi i dlaczego. Pierwszy raz w zyciu mi sie
zdarza cos takiego, a zazwyczaj kompiluje jadro z takimi samymi
ustawieniami, na roznych architekturach (i486, i586 i i686). Problemy
zaczely sie na i586 w ciagu ostatnich 2 miesiecy. Zmienialem
konfiguracje od maksymalnej (ustawienia domyslne) do minimalnej (tylko
to co niezbedne do uruchomienia systemu). Na Duronie 0.9MHz
kompilowane na i686 dziala bez zarzutu, na AMD k5 i P200 MMX
kompilowane na i586 resetuje mi komputer podczas ladowania.
Kompilacje przeprowadzalem na Duronie jak i P200 (do AMD nie mam juz
swobodnego dostepu). Wszystkie narzedzia jak i zrodla jadra sciagniete
sa swiezo z FTP PLD. Robilem testy na k2.2.19-22 i wystepuje dokladnie
to samo.

Nie mam juz czasu i sily z tym walczyc, rzucam wszystko w cholere, bo
po ilustamnastu kompilacjach w ciagu 3-4 dni mam juz szczerze
dosyc.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?