Kernel 2.2.21-7 na i586

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 18 Wrz 2002, 18:46:16 CEST

W liście z śro, 18-09-2002, godz. 14:31, Daniel Mróz pisze:
> Jadro dystrybucyjne laduje sie i dziala. Jadro dystrybucyjne
> kompilowane ze zrodel z domyslnymi ustawieniami (czyli teoretycznie to
> samo co binarne, tylko z drobnymi poprawkami typu IDE na stale)
> powoduje resetowanie komputera podczas ladowania sie systemu.

Ktos kiedys powiedzial, ze to nie rpawda, ale kernel dla i586 zbudowany
w srodowisku i686 tak sie zachowoje.

rpm -qa --query-format "%{NAME}-%{ARCH}\n" | grep -c i686 => 0

nie wnikajac w szczegoly ze to glibce itd. a inne pakiety mozna miec.
mozna wiem, ale powiem jeszcze raz kernel trzeba kompilowac na takiej
architekturze buildera jak wymagana.

TiweK