pdksh: bug w autocomplete (+ fix)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 18 Wrz 2002, 22:37:46 CEST

Przypomniałem sobie o tym - ciągle nie poprawione. Lepiej późno niż
wcale...

On Tue, Aug 06, 2002 at 07:45:10PM +0200, jerzy szczudłowski wrote:
> W wersji z pld znajduje się bug powodujący podwójne wycytowywanie plików ze
> znakami specjalnymi. Wygląda to w ten sposób:
> # \"./plik\ ze\ spacjami\"
>
> Jest to spowodowane tym, że patch quote wstawia cytowanie cudzysłowami a
> patch debian wstawia cytowanie ukośnikami. Jako, że ja wolę cytowanie za
> pomocą cudzysłowów, wyciąłem nieodpowiednie fragmenty z tego drugiego. Wynik
> w załączniku.

Jednak zostanie cały -debian.patch, a -quote wylatuje.
Po pierwsze, quote patch nie cytuje znaków " w nazwach plików.
Po drugie, inne powłoki, przynajmniej domyślnie, cytują za pomocą \,
a nie cudzysłowów - więc niech będzie spójnie.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/