Stripowanie *.a

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 19 Wrz 2002, 01:43:35 CEST

On Wed, Sep 18, 2002 at 08:00:08PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Co H.J. Lu na to?

Nie wiem, nie bardzo mam teraz czas na pisanie bug-reportów...

PS. czy ostatnie 2 wersje WINE tylko u mnie nie działają?
Ostatnia działająca to 20020710, następne się wykładają nie mogąc
znaleźć symboli we wbudowanych bibliotekach.
Nie wiem, czy to kwestia zepsutych wersji WINE, czy binutils 2.13
(nie gcc 3.2, bo wersję 200208xx kompilowałem jeszcze 2.95.4); chcę
skompilować 20020710 w aktualnym środowisku, ale zdążę chyba dopiero
po powrocie.
Na wszelki wypadek: to nie jest sprawa stripowania *.a, bo WINE nie
zawiera takich plików.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/