poldek propozycja

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Czw, 19 Wrz 2002, 09:47:47 CEST

Blues wrote:

> Samym rpm-em cały czas ma taki przywilej.
> Ale mimo wszystko poldek powinien mieć listę pakietów przy których
> _przynajmniej_ się zapyta "czy jesteś pewien co robisz?". Może nie tak jak
> w apt, gdzie trzeba całe zdanie napisać w tej sytuacji :) Ale yes/no
> byłoby często użyteczne.

Dzięki, że mnie ktoś zrozumiał :) Ja miałem pewne :) problemy, jak, jak
pod koniec męczącego dnia w firmie zachciało mi się upgrejdnąć rpm i
zamiast upgrade rpm* zrobiłem uninstall rpm* :)

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.