Prośba ..

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Czw, 19 Wrz 2002, 13:43:42 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Pytanie jak to zrobić? Tam są dwa komplety identycznie nazywających
> się plików, które mają trafić w to samo miejsce (nazwajem się
> obsoletują).
>
> Rozwiązania to:
> a) zostawienie w drivers/ati.2/ + zabawa z symlinkami w %post/%preun
> b) załatanie rpma tak by dla każdego podpakietu z osobna można było
>    ustawić inny BuildRoot
>
> Rozwiązanie b) jest rozwiązaniem dużo lepszym (które na dodatek
> jest akceptowane przez Jeffa do włączenia w rpmie oficjalnym)
> niemniej jednak obecnie proponuję a).

> [...]

Ja mam jeszcze trzecie rozwiązanie ... chore, ale będzie działać ...
Można napisać drugiego speca, który stworzy tylko te trzy pakiety.
Niestety będzie on kopią XFree86.spec z niewielkimi modyfikajami i
niestety iksy będą się kompilować dwa razy ... brrr ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.