Prośba ..

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 20 Wrz 2002, 04:34:50 CEST

On Fri, Sep 20, 2002 at 12:08:01AM +0200, Blues wrote:

> Problem z obydwoma gadzinami jest identyczny (próbowałem).
> Po prostu one sa oparte o nie-istniejącą wersję nss i daje się to zbudować
> tylko z wbudowanym nss. Z naszym dzielonym to nie wychodzi, nawet w
> najnowszej wersji.

No to trzeba dodać do nss patcha uaktualniającego do wersji z mozilli
(albo wręcz z CVS).

A propos mozilla-plugin-svg (fuj, jakieś binarne badziewie) - wydawało
mi się, że sama mozilla umie wyświetlać SVG?

PS. To chyba mój ostatni mail przed wyjazdem. Macie ode mnie spokój do
30.09 :)

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/