Prośba ..

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pią, 20 Wrz 2002, 11:08:39 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:
> On Thu, 19 Sep 2002, Robert Grabowski wrote:
> [..]

> A czy napewno przypadkiem te pliki poprostu nie mogą się nazywać inaczje ?
> Jezlei mogą to nic innego jak tylko wrzucić pod inna nazwą.

Hmmm... ciężka sprawa ... Gdyby to było proste, to ludzie od ati.2 sami
by tak zrobili...

> Tak czy inaczje zamiast dwuch zestawów modułów lepiej yłby mieć jden ale
> działający.
> Pytanie czy te modułu *2 są pełnymi odpowienikami tego co jest w XF ?

Podobno nie ... u mnie działają lepiej (tzn. działa xv), ale ktoś pisał,
że mu działa gorzej. ati.2 jest chyba jeszcze mocno rozwojowa, inaczej
byłaby w XFree  ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.