Prośba ..

Pią, 20 Wrz 2002, 11:40:36 CEST

Robert Grabowski <Robert.Grabowski w 7bulls.com> writes:

> Hmmm... ciężka sprawa ... Gdyby to było proste, to ludzie od ati.2
> sami by tak zrobili...
Dać się da ale to jest nieco skomplikowane (xy wczytują wg symboli
zależnych od nazw pakietów wkopilowanych w drivery itp). Próbowałem
raz to zrobić (niezbyt mocno co prawda) i się nie udało.

> Podobno nie ... u mnie działają lepiej (tzn. działa xv), ale ktoś
> pisał, że mu działa gorzej. ati.2 jest chyba jeszcze mocno rozwojowa,
> inaczej byłaby w XFree  ...
ati.2 ma więcej featuresów (np. drivery do RageTheatre), wymaga
innego drm w kernelu itp. Merge tego do xfree podobno ma być zrobione
przed 4.3 ale to tylko taka plotka z listy xpert.

Istnieje też jeszcze jedna możliwość którą zaproponowano na rpm-list
niezwiązana całkowicie z rpmem - wrzucenie do XF86Configa:

ModulePath "/usr/X11R6/lib/ati.2/modules"
ModulePath "/usr/X11R6/lib/modules"

+ odpowiednia modyfikacja lokalizacji plików w driverach ati.2.

--
Arkadiusz Miśkiewicz          niestety kloczek lubi być dyktatorem
arekm w sse.pl        AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr