zwalone polskie strony błędów do squida

Marcin Wojtczuk (FastViper) fastviper w poczta.onet.pl
Pią, 20 Wrz 2002, 23:52:23 CEST

Pliki errors.Polish do squida mają na końcu
</BODY>
</HTML>
co jest oczywistym błędem, bo squid dopisuje jeszcze na końcu każdego z
nich swoje uwagi. Proponuję:

$ cd /usr/share/squid/errors.Polish
$ for i in *; do egrep -v '</BODY>|</HTML>' $i > tmp; mv tmp $i; done

Zanim wyjdzie PLD 1.0 ;-)

BTW: Gdzie dopisać, ale w jednym miejscu, żeby squid pokazywał gdzieś na
stronie adres e-mail admina ? Bo na razie zrobiłem:
$ for i in *; do echo '<A HREF="mailto:%w">%w</A>' >> $i; done
(i tak właśnie ten błąd znalazłem ;-)
--
 [ FastViper w poczta.onet.pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]
 [ Boże spraw, żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce   ]