Kloczek do tablicy - wulgar

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 21 Wrz 2002, 11:34:18 CEST

No nie - to jest przegięcie. Wrażliwych proszę o nie czytanie dalszej
części.

Kloczek
1. Raczyłbyś może poinformować? To jest, k...a, przegięcie, żeby ludzie
robiący przy tym dowiadywali się jako ostatni.
2. Ten anons powinien być pisany razem, a nie przez ciebie personalnie
3. ZAINSTALUJ SOBIE PIE.....O ISPEL-A, KTÓREGO JESTEŚ W KONCU
MAINTAINEREM!!!!

Jest mi wstyd za to co się pojawiło. Czy poprzedni anons nic cię nie
nauczył? Nie umiesz pisać po polsku. To są potworki:
"Są także dstępne zasoby na inne aarchiytektóry niemniej nie stanowia one"
Kurwa - jak coś takiego można wypuścić jako OFICJALNY anons????

Zrozum w końcu, KJM, że to nie jest twoje własnościowe podwórko!!!!

P.S.: Przepraszam wszystkich, którzy to jednak przeczytali - mam
strasznego doła, a to jest tylko dodatkowy kamyczek.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...