IPI stuck

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 21 Wrz 2002, 18:43:54 CEST

On Sat, 21 Sep 2002, Michal Margula wrote:
> Tak. STL-2. Wlasnie zainstalowalem wersje jajka non-smp i patrze co sie
> dzieje... Jak zdiagnozowac to? Czy to procek?

Ja po prostu doszedłem do tego, że najpierw przetestowałem z jednym
prockiem, a potem z drugim.

Ten drugi mi się po max 1h wieszał. A co najciekawsze - w serwisie mówili,
że wszystko z nim na w2k robili i nic - żadnego zwisu, żadnej reakcji.
Pewnie komuś go sprzedali dalej...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...