Kloczek do tablicy

jerzy szczudłowski jerzy w jedwab.net.pl
Sob, 21 Wrz 2002, 21:37:11 CEST

Blues wrote:
> Mówimy o ilości błędów, które zrobiłeś w tamtym tekście. Jest KOSZMARNA i
> wstyd mi za postać tego posta, bo jestem kojarzony z PLD. Zrozum to
> wreszcie, KJM, że wielu ludziom jest teraz wstyd.

Jako "człowiek z boku", chciałem tylko powiedzieć, że stali bywalcy
pcola, a nawet ci rzadsi znają język kloczkijski, więc nie jest to
wielka ujma. Nawet można powiedzieć, że to taka sygnatura: jak ludzie
nie widzą błedów w postach kloczka, to mają podejrzenia, że się ktoś
podszywa ;)

--
hacking to nie 'co' robisz, tylko 'jak zajebiście' to
robisz... [bulba w apcoh]