RAID

Marcin Winkler qurczak w wolomin.biz
Nie, 22 Wrz 2002, 18:13:40 CEST

On Sun, 22 Sep 2002 10:21:51 +0200 (CEST)
Pawel Bernadowski <pbern w technicolor.pl> wrote:

> mam (on board) kontroler FastTrack100 (spiolem w raid0 2xb4 80gb)
> i za chiny nie moge na nim zainstalowac PLD..

Chyba instalowalem cos podobnego. Firmowe sterowniki od producenta wyszly teraz na 2.4.18 wiec mozesz sprubowac zaladowac to do initrd.

Jezeli faktycznie masz problemy z lilo lub grubem sprawdz najpierw czy w biosie masz wsztko dobrzxe poustawiane. Ostatecznie zainstaluj 'chos', to botloader z seri lepszych ale bez zrodel i sprubuj z niego wystartowac. Jak dalej beda problemy to pisz.

--
"Nieobecni nie mają racji"

Marcin Winkler