SPECS: applnk.spec (HEAD) [adgor]

Nie, 22 Wrz 2002, 16:17:00 CEST

On Sun, 22 Sep 2002, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Dnia nie 22. wrzesień 2002 15:57, Tomasz Kłoczko napisał:
> (...)
> (...)
> Ok. Wpadły dwie nowe ikonki - myślałem, że logi w ChangeLog w module
> wystarczą.

W sumie info o sumarycznych zmianach tez wartoby aktualizować w NEWS (tak
dla porządku :).
Pamietaj, że ChangeLog jest regenerowany o pełnych godzinach czyli jeżeli
wytrzymasz z wypuszczeneim tara do pełnej godziny to będziesz miał
ChangeLog z wszystkimi ostanimi zmianami. Czyli dopiero po pełnej godzinie
jeszcze raz "cvs up" i dopiero "make dist" :)