gnomemeeting 0.94.0 na Ra

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Nie, 22 Wrz 2002, 19:45:59 CEST

Mateusz Korniak <mateusz w ant.gliwice.pl> writes:

> Ale zdaje się że wymaga GNOME2 (albo części) którego w Ra 1.0 nie ma ?
> (Pomijając że lubi alse 0.9 :) )

Wymaga części gnome2.
Pakiety te leżą na ftepie Ra (o ile pamietam nie brałem z nesta nic).
0.85.0 nie nadaje sie do użytku, rzuca core co i rusz
wiec lepiej go wogole wycofac.

Rafal

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)