[poldek] uwagi ergonomiczne

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Pon, 23 Wrz 2002, 15:05:09 CEST

On Mon, 23 Sep 2002 12:41:43 +0200, you wrote:
>1. Jakie jest uzasadnienie umieszczania poldka na ścieżce każdego usera?
>   Jeśli chodzi o to, że sobie może poprzeglądać jakie pakiety są
>   dostępne, jakie zainstalowane, ewentualnie skrorzystać z desc lub
>   search, to rozumiem. Jeśli nie, to nie widzę sensu pozostawiania go w
>   ścieżkach dostępnych innym niż rootowi.

ble, a ja nawet poldka z root'a nie odpalam, mam go fajnie
skonfigurowanego tak że wszelkie upgrady robię z user'a kożystając z sudo.

>6. Zastanawiam się, czy nie warto pomyśleć nad zastąpieniem, jeśli się
>   da oczywiście, domyślnego pagera (more) na lessa. Jak wiadomo less
>   jest wygodniejszy.

popieram.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć