Czemu mrtg z root'a ?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 23 Wrz 2002, 18:03:35 CEST

On Mon, 23 Sep 2002, Jacek Konieczny wrote:
> Ja u siebie mam do tego celu usera "stats". Wszelkie statystyki z mrtg,
> rrd, calamarisa itp. generowane są z tego użytkownika. Dodatkowo ma on
> prawa do czytania logów (też z nich różne statystyki generuję).

Ja myślę, że to jest bardzo ładne rozwiązanie wręcz do dopisania do
pakietu setup...

A na pewno do wszystkich usług, które generują jakieś statystyki.
Dodatkowo przydałaby się grupa logs, która miałaby prawo odczytu logów...
także do pakietu setup. Możnaby wtedy pozwolić niektórym użytkownikom
(czyli sobie ;) ) oglądać logi. Aktualna sytuacja jest niezbyt fajna -
żeby obejrzeć cokolwiek muszę mieć dostęp do UID=0.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...