Announce - wazna prosba do wszystkich

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Czw, 26 Wrz 2002, 08:25:25 CEST

> e? A ja u RMFa widzialem dzialajacego... no chyba ze ma nie-z-paczki :)
> Bez stabilnego OOffice'a to chyba nie ma co 1.0 wypuszczac :( Imho.
Żeby to było takie proste... :)
Mam za sobą kilkaset godzin kompilacji i wciąż nie działa...

> ......... Co masz na mysli
> piszac "czym sie roznia nasze RPMy"?
Magiczną konfigurację i restart usług
BTW. jakiś dokładniejszy opis kernela (co jest zmienione) bo wiesz jak
niektórzy reagują na 2.2

Pozdrawiam,
--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \