cvs up

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 26 Wrz 2002, 18:08:41 CEST

Witam!

Po ostatnich commitach i uwagach o pewnych brakach od Marcina, przyszedł
mi do głowy pomysł napisania skryptu który robił by za nas na
podstawie danych ze speca commit samego speca, wszystkich zmienionych
plików, i dodawał źródła łącznie z sumą md5 (ciekawe czy by się dało by
usuwał stare binarki, ale może na podstawie poprzedniej rewizji speca
mozna by i coś takiego spreparować). Niestety pomysł to jedno, a
wykonanie to drugie :-( I tu jestem zupełnie bezradny bo wychodzą moje
totalne braki, jeżeli idzie o pisanie skryptów. Pomysł podsyłam tutaj,
bo być może znajdzie się ktoś komu się spodoba i będzie miał
umiejętności by go zrealizować.

                               Pozdrawiam
                                       Artur