Po literku

Sob, 28 Wrz 2002, 21:38:44 CEST

> Nie może być bo tak samo jak ext2 nie ma specjalizowanego buforowanai
> katalogów. W razie czego patrz opcje montowanai ext3 i xff.

Oops, uscisle swoje wyniki:
jezeli mam w katalogu milon plikow, to zalozenie tam pliku milion pierwszego
jest na reiserze 100 razy szybsze niz na ext2. Mysle, ze zalatwia to
journaling.
Odczyt pewnie bedzie wygladal podobnie, przynajmniej na 2.2.
Buforowanie katalogow ZTCP pojawilo sie na 2.4 (ale nie pamietam, czy w
oficjalnym, czy jako lata na vfs).

  phone (48)(58) 347 14 61