STBR przed 1.0!

Nie, 29 Wrz 2002, 11:06:22 CEST

On Sun, 29 Sep 2002, Michal Moskal wrote:

> Ja tam osobiście nie mam nic przeciwko utf-8. But this is not a perfect
> world. I 1/2 mailreaderów nie umie utf-8.

To zapewne lepiej będzie poprawić te mailery a nie mutta.

kiedyś mailetry miały kłopoty z iso-8859-2. Dzisiaj już tego typu kłopotów
nie ma. Przecież nie stało się to samo w wyniku obchodzenia bokiem tego
typu błędów :>
Mówiąc inaczej obchodzić nas powionny błędy w konkretnych aplikacjach i
pod żadnym pozorem nie należy w pakiecie A poprawiać błędów pakietu B.