STBR przed 1.0!

Nie, 29 Wrz 2002, 11:49:37 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Chodzi mi o to że ktokolwwiek kto użyje znaków o kodach powyżej 128 zawsze
> bedzie wysyłał w iso-8859-2 (trzeci wpis z utf i tak będzie zawsze
> pomijany i jest w takim rozwiązniu nawet zbędny).
Patrzyłeś w kod mutta? Może on także uwzględnia locale usera do wyboru
tego? Nie wiem, może i nie. Nie ma co gadać przed zerknięciem w kod.

Ja wiem tylko tyle jaka jest ogólny cel tej opcji.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux