STBR przed 1.0!

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Nie, 29 Wrz 2002, 14:34:59 CEST

> Do tego dojdzie jeszcze:
>
> kernel.spec (2.2.22 + fixy dla IDE + nowy owl)
> hdparm.spec (fix na BLKROGET failed: Input/output error)
>
> dlatego chyba juz tylko kernel i mozilla (ktorą malekith naprawil)
> wstrzymują 1.0 datowane na 30.09.2002 ....

To ode mnie jeszcze (juz z miesiac temu prosilem :) ):
crossmingw32-gcc

Troche to dziwne, ze czesc pakietow od programu jest na ftp, a glownego nie ma.

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \