1.0 - jak?

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Nie, 29 Wrz 2002, 15:46:14 CEST

Dnia Sun, 29 Sep 2002 14:57:03 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko napisał(a):

>względem> kosmetyki - na przykład polskie znaczki w tekstach wyświetlanych
>przy> uruchomieniu/zamknięciu systemu. Raz są, raz ich nie ma np.
>
>I co Ci przeszkadza w tym testowaniu ? :)

Chodzi o to, czy czasem jutro nie zobaczę na linuxnews.pl, że PLD 1.0
właśnie wyszło a ubaw z komunikatów nadal jest, bo nie zdążyłem maila o tym
wysłać. :>

No więc jak z tymi komunikatami?
BTW zauważyłem jeszcze, że z tym Zarzadca zasob<ślaczek>w to tylko przy
uruchomieniu występuje, przy zamykaniu jest ten tekst "normalnie"
wyświetlony w sensie jest dobre "ó".

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!