STBR przed 1.0!

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 29 Wrz 2002, 15:52:02 CEST

On Sun, 29 Sep 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Sun, 29 Sep 2002, Michal Moskal wrote:
> [..]
>
> Czyli w czym w takim razie pzreszkadza utf domyślnie ?
Tym, ze jak ktos uzywa mutta i sobie iso8859-2 nie wlaczy
w ~/.muttrc to jak do mnie maila napisze (uzywam pine)
to tego co napisal NIE DA SIE CZYTAC.
To samo tyczy sie postow na devel.

I lepiej ustawic (a wiem ze mutt to umie), ze jak w tekscie
sa tylko polskie literki to uzywa iso8859-2 a jak ktos zacznie
pisac np po chinsku to dopiero wtedy mu sie utf wlaczy.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-