1.0 - jak?

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Nie, 29 Wrz 2002, 16:05:02 CEST

Dnia 29 Sep 2002 15:48:02 +0200
Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

>Przy starcie pl font nie jest załadowany, przy zamykaniu jest.

No więc może by to jakoś uporządkować ? Dlaczego czasami jest a czasami nie
ma literki nawet w jednym wpisie ?
Albo pliterki wysłać na upojną wycieczkę do /dev/urandom albo powstawiać je
wszędzie i sprawić, żeby się dobrze wyświetlały.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!