przeniesienie libvorbis z /test

Marcin Wojtczuk (FastViper) fastviper w poczta.onet.pl
Nie, 29 Wrz 2002, 19:35:15 CEST

Dnia nie 29. wrzesień 2002 19:15, wrobell napisał:

> Przecież libvorbis wymaga libogg, więc nie bardzo rozumiem,
> w którym miejscu się kaszani?

Może i wymaga, ale _nie_ 1.0. Libvorbis i libogg muszą być w systemie w
tej samej wersji. Dlatego dałem
%requires_eq libogg
I teraz przy upgrade libvorbis również libogg się zmieni.
--
 [ FastViper w poczta.onet.pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]
 [ Boże spraw, żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce   ]