sympa + perl-DB_File

Robert J. Wozny speedy w pld-ppc.org
Pon, 30 Wrz 2002, 00:03:54 CEST

Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:

> Do 1.0 troche malo czasu...
> Jesli mialoby to wejsc o 1.0, to moze downgrade do poprzedniej wersji ?

jak dla mnie to nie wiem, czy uda sie doprowadzic do release 1 z sympa
;| downgrade wchodzi w gre... ale moze niech ktos z perlowcow sie
przyjrzy - w kazdym razie na ftp://ep09.kernel.pl/pub/People/speedy
jest pakiet perl-DB_File z ktorym dziala poprawnie sympa [ktora tez
tam jest]

--
Robert J. Wozny
... porzadek to alternatywne rozwiazanie wobec chaosu.