przebudowa pakietow...

Robert J. Wozny speedy w pld-ppc.org
Pon, 30 Wrz 2002, 00:20:51 CEST

Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:

> Bardzo miło, że cos robisz niemniej dobrze by było gdyby zamiast tych
> dwuch akapitów było jedno zdanei wprowadznia i lista pakietów, w których
> nadziałeś się na pisywany efekt.

hylafax, tcsh [nie budujace sie]
mol [upgrade do zle dzialajacej wersji]
dstreamsrv - popsute po zmianie %doc

to z ostatnich paru h - ogolnie to co akurat jest mi potrzebne i
uzywam poprawiam - ale czasami to jest troche denerwujace -
szczegolnie ze przebudowa czegos na mojej maszynie jest troche wooolna
[p66 podkrecone] ;|

> W przeciwnym wypadku tego typu listy można od razy wysyłać na
> /dev/drzewo.

PS. nie mam tu nikogo na mysli... to takie ogolne stwierdzenia

--
Robert J. Wozny
... porzadek to alternatywne rozwiazanie wobec chaosu.