alsa i kernel 2.2

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 30 Wrz 2002, 09:50:53 CEST

On 30 Sep 2002 08:22:00 +0200
Rafal Cygnarowski <zswi w pers.pl> wrote:

> Wrzucilem do repo patch-a na alse 0.9. Teraz buduje sie z kernelem
> 2.2. U mnie jest znaczna poprawa w stosunku do wersji 0.5 - komputer

Jedna uwaga, alsa kompilowana jest domyślnie gcc a nie kgcc, bo również
jajko 2.4.x jest tak teraz kompilowane. Nie wiem czym kompilowane jest
obecnie jajko 2.2.x, zwracam tylko na to uwagę by nie było potem
problemów z niezgodnością, że kernel kompilowany czym innym niż moduły.
Jeżeli tak jest to trzeba by tam do tego bconda dodać podmianę
kompilatora.

                      Artur