Konkurencja - vide PLD 1.0

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 30 Wrz 2002, 11:33:11 CEST

On Mon, 30 Sep 2002, Jarosław Kamper wrote:

> Na PLD/GNU Linux? ;)

Mam nadzieję że ten ";)" nie odnosi się do jakiegoś paskudnego trolla z
pcola ;)

Na "PLD Linux" albo "Linux"

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)