Konkurencja - vide PLD 1.0

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 30 Wrz 2002, 12:02:31 CEST

On Mon, 30 Sep 2002, Marcin Wyszomierski wrote:

> Zauwaz, ze GNU to nie tylko jadro, ale zbior softu, z ktorego lwia
> czesc jest w kazdej dystrybucji, miedzy innymi w PLD, dlatego PLD
> GNU/Linux, i odpowiednio PLD GNU/Hurd, gdzie jest inne jadro, ale soft
> GNU.

Poczytaj archiwa, bo nie chcę mi się tego tłumaczyć.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)