1.0 - jak?

Pon, 30 Wrz 2002, 12:24:03 CEST

> Jak ktoś nie lubi, to se przecież locale zmieni (ja nigdy nie używam
> LANG=pl_PL, jedynie LC_CTYPE). Rozumiem poprawić, ale na pewno nie wywalać!

Mozna by wyciac z programow startowanych *przed* zaladowaniem fontu.
I ewentualnie przesunac ladowanie fontu jak najwczesniej (gdy sa juz
dostepne wszystkie potrzebne temu zasoby, np. /usr via nfs).

Innym wyjsciem jest nie wycinanie, ale puszczanie przy starcie przez
wrappera, ktory sam wytnie (musialby on lezec poza /usr); tylko jak
rozpoznac czy dane odpalenie skryptu jest "boot", czy nie ?

  phone (48)(58) 347 14 61