1.0 - jak?

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pon, 30 Wrz 2002, 12:26:11 CEST

On Sun, Sep 29, 2002 at 04:19:52PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Do it. Najprostrze rozwiązanie to ładowanie fontu z initrd.
>
> Potrzebne by było:
> - support w geninitrd do tego
> - jakiś sposób na znajdywanie właściwego fontu dla locale
>   (na dodatek locale można sobie zmienić w i18n bez przegenerowywania
>    initrd co też jakoś trzeba by było obsługiwać)
> - opcję w geninitrd do wymuszenia określonego fontu, zestawu fontów
>
> itp, do obmyślenia wszystko.

Won mi z ładowaniem fontów z initrd. Od tego są skrypty startowe.
A cały problem rozbija się o to że fonty leżą w /usr i trzeba poczekać z
ich ładowaniem do momentu dorwania się do /usr.
Ale przecież można to załatwić podobnie jak w Debianie czyli kopiując
startowy font do /etc.
Podobnie z mapą klawiatury można zrobić.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/