STBR przed 1.0!

Pon, 30 Wrz 2002, 16:27:47 CEST

On Mon, 30 Sep 2002, Michał Kuratczyk wrote:

> Po czym wnosisz? U mnie działa.

Napisdałem Ci juz przywatnie ale powtórże żeby inni też widzieli. Byk na
pewno wyłazi przy używaniu wiewióry. Wygląda to tak w logch:

Sep 27 14:47:49 newboss imaplogin: /usr/sbin/imaplogin: No such file or directory

i takiego programu nie ma.
Z tego co pisałeś uzywasz autentykcji z użyciem LDAP i dlatego niby się na
to nie nadziałeś. Mozan spodziewać się że tego typu instalacje jednak będą
stanowić wyraźna mniejszość.