bug w postfixie?

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Wto, 1 Kwi 2003, 09:44:46 CEST

[01 kwiecień, 2003] Paweł Ostrowski napisał:

>Witam!
>
>Piszę do Ciebie, ponieważ to Ty ostatnio zajmowałeś się postfixem, a
>mam wątpliwości czy na bugs.pld.net.pl coś się dzieje. Wydaje mi się,
>że najnowszy postfix 2.0.7 nie zachowuje się tak jak powinien. Problem
>polega na tym, że niezależnie od tego skąd klient się łączy, postfix
>stwierdza że połączenie jest z localhost`a. Skutki bywają przykre.
>   Na tej samej konfiguracji, na tym samym systemie postfix 1.11
>zachowuje sie poprawnie.

Ostatni postfix, który zdawał się działać dobrze to 2.0.3. Potem coś
mocno pozmieniali, i w prawdzie całość się kompiluje to na alphie nie
działa (smptd segfaultuje), więc nie miałem okazji testować. Poza tym
nie mam dobrego środowiska nestowego (używam wyłącznie Ra), więc
niewykluczone są jaja wynikające z ('brutalnego') użycia starych
bibliotek - openssl-0.9.6, stary sasl etc...

Jednym słowem nie mam teraz jak tego testować i nie mam motywacji - nie
widzę istotnych zmian pomiędzy 1.1.12 a 2.0.x

--