kde-i18n - a może w ten

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Śro, 2 Kwi 2003, 14:00:25 CEST

On Wed, 2 Apr 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A w druga strone ?

Zbędne. Chyba, że patrzysz pod kątem przeniesienia obecnych zasobów --
myślę że dało by się to zautomatyzować.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)