kde-i18n

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 1 Kwi 2003, 15:34:00 CEST

On Tue, 1 Apr 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Rozumiem potrzeby czy obiekcje osób z "cieńszą rurą" ale także wiem że
> spójne podejście do całej klasy zasobów w tym wypadku oparty o używanie
> %lang() czy wybór co do instalowania dokumentacji czy nie, upraszcza
> bardzo mocno gospodarkę zasobami. Przyznam że z tego punktu widzenia
> używania tych zaobów i uwzględnieniu tego że "bandwich problem" będzie
> raczej zanikał niż się nasilał

Rozumiem, że kupisz ludziom łącza?
Tomku, zejdź na ziemię... to, że ty czy ja mamy świetne łączą o dużej
przepustowości to sytuacja wyjątkowa. Zobacz co u naszych zachodnich
sąsiadów jest standardem - ISDN 64kbit. A oni są znacznie bogatsi niż my.
I daruj sobie rady "pójdź do kogoś z dyskiem", bo to nie o to chodzi. To
MY powinniśmy mieć na uwadze, także naszą własną wygodę.

> Co do tego co można zrobić to niewątpliwie trzebaby spróbować
> podyskutować na rpm-list o trzymaniu statusu ustanień językowych per
> pakiet przy upgrade. Może jeszcze ktoś coś widzi ?

Widzi. To, że rozmawiasz o gruszkach na wierzbie.
_nie_ ma takiego rozwiązania w tej chwili, żeby można było mieć ładnie
podzielone. Możliwość ustawienia w rpm-ie instalowanych języków pozbawia
elastyczności.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...