kde-i18n - a może w ten

Śro, 2 Kwi 2003, 03:35:11 CEST

> Tlumaczenia powinny byc w osobnej paczce gdyz program bez nich potrafi
> funkcjonowac bezblednie (vide rozdzielone moduly perla). Dążymy przeciez
> do maksymalnej funkcjonalnosci i elastycznosci, prawda ??

Zgadza sie. Dlatego m.in. dla mnie nie do zaakceptowania jest fakt wrzucania
tlumaczen do jednego pliku.

Zalozmy, ze z calego KDE potrzebuje jedynie kword, wymagajacy kdelibs +
tlumaczenia w 30 jezykach.
Jak mam to w twojej koncepcji zainstalowac, aby ominac cala infrastrukture
tlumaczen kdebase/kdenetwork/kdegraphics/kde-cokolwiek-innego ?

[ nie wiem, jak wyglada w 3.1 sprawa tlumaczen do kdelibs, ale w 3.0 mam np.
  /usr/X11R6/share/locale/bg/LC_MESSAGES/kdelibs.mo ]

  phone (48)(58) 347 14 61