kde-i18n - a może w ten sposób:

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Śro, 2 Kwi 2003, 09:13:14 CEST

On Wednesday 02 April 2003 03:25, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Paranoja jest tez 5000+ pakietow perl-*.
> Prawde mowiac w obecnej sytuacji nie widze innego rozsadnego
> rozwiazania niz taki drobiazgowy podzial.

> Bedzie sprzeczne ze stosowana w PLD, zasada dzielenia na pakietu
> polegajaca na umozliwieniu nieinstalowania rzeczy niepotrzebnych w
> danej konfiguracji

sledze ten watek od...poczatku
i jedyne rozwiazanie jakie mi przychodzi do glowy to jednak podzial na
i18n-<język>-<paczka> i trzymanie tego wszystkiego jako osobnego zasobu
(RPMS RPMDOC) (zeby nie paletalo sie przy listowaniu pakietow) a do
tego od funkcjonalnosc w poldku lub rpmie tak by:

 na podstawie zmiennej lang/doc sam doinstalowywal z tamtad, a
jednoczesnie by istniala mozliwosc dolozenia sobie dowolnej paczki
jezykowej i by sciagane bylo tylko to co niezbedne
(chyba wszystkie stawiane postulaty spelnia)

ale to tylko to co _mi_ sie wymyslilo